Скоро гледах алфи, от 23 коли които запалих, само две или три се форсираха веднага след запалване, всичко друго се давеше и глъхнеше поне три минути след старта, двигатели ТС 1,8 и 2.0, всички бяха на бензин.
Известие
Collapse
No announcement yet.
проблем сутрин
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение102 % че си за чистене на инжекторите (дюзи),така става заради "хубавото ни гориво"
качи я на диагностика и ще видиш че времето за впръскване се е качило над нормите !
Успех!Алфа Ромео 147 ТС 1.6 120 к.с. 2001г. "ГИ-Ловато"
Comment
-
Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщениеАко сам си свалиш дюзите, цената за почистване на 1 брой е от 5-10-15лв в зависимост от сервиза и техниката!
За свалянето им вземат обикновено по 5лв на инжектор!Алфа Ромео 147 ТС 1.6 120 к.с. 2001г. "ГИ-Ловато"
Comment
-
Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщениеДа! Познат ходи в София в "Дунев" и за почистване на 4бр. дюзи (60лв) + демонтаж и монтаж на инжекторите (20лв) общо даде 80лв. Приготви си и грубо 15лв за О-пръстени на инжекторите!Алфа Ромео 147 ТС 1.6 120 к.с. 2001г. "ГИ-Ловато"
Comment
-
И аз го имам този проблем и съм почти сигурен, че е от газта. Моята логика е следната - сместа на празни обороти при работа на газ е бедна, което води до увеличаване времената на бензин и променяне на горивната карта. Така при палене колата като работи на бензин сместа е богата. От там идва целия проблем при палене и миризмата на бензин съответно и големия разход.Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)
Comment
-
Първоначално публикувано от Spunky Покажи съобщениеИ аз го имам този проблем и съм почти сигурен, че е от газта. Моята логика е следната - сместа на празни обороти при работа на газ е бедна, което води до увеличаване времената на бензин и променяне на горивната карта. Така при палене колата като работи на бензин сместа е богата. От там идва целия проблем при палене и миризмата на бензин съответно и големия разход.Алфа Ромео 147 ТС 1.6 120 к.с. 2001г. "ГИ-Ловато"
Comment
-
И аз имах същия проблем сутрин - при първо палене тресе прекъсва и в повечето случаи гасне.Направих няколко процедури : 1 адаптация 2 почистване не дюзите 3 лек тунинг на дебитомера тъй като не ми се даваха пари за нов - вмъкване на по малък цилиндър вътре в дебитомера нещо като това. Резултат - поддържа обороти сутрин при първо палене не прекъсва и не гасне. Колата ми е на газ.
Last edited by Fredy; d.m.y г., 17:42.
Comment
-
На студено палене имах подобен проблем. Палеше, но се давеше, а като подавах газ глъхнеше и гаснеше. Продухах си дюзите на магистралата. Високи обороти + добавка на Лики Моли за 12лв. Проблема изчезна поне за сега. Двигателят е бензинов, на газ.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 20v Q-tronic
Comment
-
Днес бях на диагностика компютъра показа проблем при бобината на 4-ти цилиндър, възможно ли е това да е решението на проблема ни, защото един познат майстор ми каза да сваля декоративната кора на двигателя и при палене да гледам дали отнякъде не дава искри. Направих го но искри не видях, а беше тъмно...?Last edited by BoRn_To_LiE; d.m.y г., 23:39.Alfa Romeo 147 1.6TS 16v 120к.с. 2001г. ГИ
Comment
-
Свали бобината и я огледай ако се заварила или има нарушение по корпуса 30 лева нова 80 слагай пали и ако сеопрвави взимайsigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.
И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
Ramstein - Benzin
https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY
Comment
-
Първоначално публикувано от BoRn_To_LiE Покажи съобщениеДнес бях на диагностика компютъра показа проблем при бобината на 4-ти цилиндър, възможно ли е това да е решението на проблема ни, защото един познат майстор ми каза да сваля декоративната кора на двигателя и при палене да гледам дали отнякъде не дава искри. Направих го но искри не видях, а беше тъмно...?Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от BoRn_To_LiE Покажи съобщениеДнес бях на диагностика компютъра показа проблем при бобината на 4-ти цилиндър, възможно ли е това да е решението на проблема ни, защото един познат майстор ми каза да сваля декоративната кора на двигателя и при палене да гледам дали отнякъде не дава искри. Направих го но искри не видях, а беше тъмно...?
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment