Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем сутрин

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Скоро гледах алфи, от 23 коли които запалих, само две или три се форсираха веднага след запалване, всичко друго се давеше и глъхнеше поне три минути след старта, двигатели ТС 1,8 и 2.0, всички бяха на бензин.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение
      102 % че си за чистене на инжекторите (дюзи),така става заради "хубавото ни гориво"

      качи я на диагностика и ще видиш че времето за впръскване се е качило над нормите !

      Успех!
      В такъв случай тази процедура долу-горе на какви финанси ще излезе ?
      Алфа Ромео 147 ТС 1.6 120 к.с. 2001г. "ГИ-Ловато"

      Comment


      • #18
        Ако сам си свалиш дюзите, цената за почистване на 1 брой е от 5-10-15лв в зависимост от сервиза и техниката!
        За свалянето им вземат обикновено по 5лв на инжектор!
        Sport Wagon 2.0TS|LPG

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
          Ако сам си свалиш дюзите, цената за почистване на 1 брой е от 5-10-15лв в зависимост от сервиза и техниката!
          За свалянето им вземат обикновено по 5лв на инжектор!
          Няма да ги свалям сам, но да разбирам, че упражнението ще струва м/у 60 и 100 лв.
          Алфа Ромео 147 ТС 1.6 120 к.с. 2001г. "ГИ-Ловато"

          Comment


          • #20
            Да! Познат ходи в София в "Дунев" и за почистване на 4бр. дюзи (60лв) + демонтаж и монтаж на инжекторите (20лв) общо даде 80лв. Приготви си и грубо 15лв за О-пръстени на инжекторите!
            Sport Wagon 2.0TS|LPG

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Friday Покажи съобщение
              Да! Познат ходи в София в "Дунев" и за почистване на 4бр. дюзи (60лв) + демонтаж и монтаж на инжекторите (20лв) общо даде 80лв. Приготви си и грубо 15лв за О-пръстени на инжекторите!
              Благодаря колега!
              Алфа Ромео 147 ТС 1.6 120 к.с. 2001г. "ГИ-Ловато"

              Comment


              • #22
                И аз го имам този проблем и съм почти сигурен, че е от газта. Моята логика е следната - сместа на празни обороти при работа на газ е бедна, което води до увеличаване времената на бензин и променяне на горивната карта. Така при палене колата като работи на бензин сместа е богата. От там идва целия проблем при палене и миризмата на бензин съответно и големия разход.
                Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Spunky Покажи съобщение
                  И аз го имам този проблем и съм почти сигурен, че е от газта. Моята логика е следната - сместа на празни обороти при работа на газ е бедна, което води до увеличаване времената на бензин и променяне на горивната карта. Така при палене колата като работи на бензин сместа е богата. От там идва целия проблем при палене и миризмата на бензин съответно и големия разход.
                  А за тези които не са на газ излиза, че проблема е др. по това твое разсъждение. И сега кое е правилно и кое не ?
                  Алфа Ромео 147 ТС 1.6 120 к.с. 2001г. "ГИ-Ловато"

                  Comment


                  • #24
                    И аз имах същия проблем сутрин - при първо палене тресе прекъсва и в повечето случаи гасне.Направих няколко процедури : 1 адаптация 2 почистване не дюзите 3 лек тунинг на дебитомера тъй като не ми се даваха пари за нов - вмъкване на по малък цилиндър вътре в дебитомера нещо като това. Резултат - поддържа обороти сутрин при първо палене не прекъсва и не гасне. Колата ми е на газ.

                    Attached Files
                    Last edited by Fredy; d.m.y г., 17:42.

                    Comment


                    • #25
                      На студено палене имах подобен проблем. Палеше, но се давеше, а като подавах газ глъхнеше и гаснеше. Продухах си дюзите на магистралата. Високи обороти + добавка на Лики Моли за 12лв. Проблема изчезна поне за сега. Двигателят е бензинов, на газ.
                      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 20v Q-tronic

                      Comment


                      • #26
                        Днес бях на диагностика компютъра показа проблем при бобината на 4-ти цилиндър, възможно ли е това да е решението на проблема ни, защото един познат майстор ми каза да сваля декоративната кора на двигателя и при палене да гледам дали отнякъде не дава искри. Направих го но искри не видях, а беше тъмно...?
                        Last edited by BoRn_To_LiE; d.m.y г., 23:39.
                        Alfa Romeo 147 1.6TS 16v 120к.с. 2001г. ГИ

                        Comment


                        • #27
                          Свали бобината и я огледай ако се заварила или има нарушение по корпуса 30 лева нова 80 слагай пали и ако сеопрвави взимай
                          sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                          Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                          И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                          Ramstein - Benzin
                          https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от BoRn_To_LiE Покажи съобщение
                            Днес бях на диагностика компютъра показа проблем при бобината на 4-ти цилиндър, възможно ли е това да е решението на проблема ни, защото един познат майстор ми каза да сваля декоративната кора на двигателя и при палене да гледам дали отнякъде не дава искри. Направих го но искри не видях, а беше тъмно...?
                            За да видиш искри трябва да прокараш ръка по кабелите, ако имат пробив искрят на тъмно, като коледна елха
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от BoRn_To_LiE Покажи съобщение
                              Днес бях на диагностика компютъра показа проблем при бобината на 4-ти цилиндър, възможно ли е това да е решението на проблема ни, защото един познат майстор ми каза да сваля декоративната кора на двигателя и при палене да гледам дали отнякъде не дава искри. Направих го но искри не видях, а беше тъмно...?
                              Ако проблемът е в изолацията към свещта над която се намира бобината, няма как да видиш дали искри към корпус.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Значи не е бобина останаха свещите но на диагностиката дава грешка на 1 и 4 цилиндри тъй като изключихме бобини остават свещи до края на седмицата ще ги сменя и ще кажа има ли разлика
                                Alfa Romeo 147 1.6TS 16v 120к.с. 2001г. ГИ

                                Comment

                                Working...
                                X